jag orkar helt enkelt inte

Jag orkar inte. Jag vill inte. Inte idag. Inte imorgon. Jag orkar inte. Jag vill bara krypa ner under täcket. Jag vill bara vara själv. Jag vill slippa er. Jag vill slippa dig. Jag vill slippa alla. Jag vill bara krypa ihop. Själv. Jag vill stänga av mobilen. Jag vill dra ut kontakten till datorn. Jag vill dra ner rullgardinen. Jag vill släcka i rummet. Jag vill inte bry mig om röran på mitt golv. Jag vill inte tänka på att borsta håret. Jag vill inte sminka mig. Jag vill riva i sönder allt som påminner mig. Jag vill slänga mina skor. Jag vill krossa glaset på tavlorna. Jag vill riva i sönder fotografier. Jag vill spola ner alla skolböcker i toaletten. Jag vill skapa kaos. Jag vill riva skrivbordet. Jag vill kasta alla papper rakt upp i luften. Jag vill sluta bry mig. Jag vill orka. Jag vill verkligen ibland. Jag vill slänga kameran i en vask med vatten. Jag vill slänga all mat. Jag vill låsa dörren. Jag vill vara jag. Jag vill dra ur min hårförlägning. Jag vill sluta bry mig. Jag vill inte idag. Inte imorgon. Jag orkar inte.
Jag vill bara sova. Jag vill bara få gråta. Jag vill få smaka på tårar. Jag vill verkligen.
Jag orkar inte. Jag orkar inte idag. Inte imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0