Jag är inte rädd.

Chacha.

orden ekar. Säg inte att jag är rädd. Jag är inte rädd.
Jag är inte rädd för stora motercykelkillar. Jag är inte rädd för blonda fjortisflickor. Jag är inte rädd för stora gäng. Jag är inte rädd för en killer-blick. Jag är inte rädd för en kommentar. Jag är inte rädd för ormar. Jag är inte rädd för att prata. Jag är inte rädd för att tycka. Jag är inte rädd för att shoppa. Jag är inte rädd för fystisk smärta. Jag är inte rädd för att skatta. Jag är inte rädd för dagarna. Jag är inte rädd för skolans press. Jag är inte rädd för idrottens stress. Jag är inte rädd för pengarna som glider ifrån. Jag är inte rädd för framtidens dörrar. Jag är inte rädd för det förflutna. Jag är inte rädd för stora muskler. Jag är inte rädd för hårda slag. Jag är inte rädd för salt på såren. Jag är inte rädd för nålar. Jag är inte rädd för knivar. Jag är inte rädd för tatueringar.
Jag är inte rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0