tagg

Chacha.
Läggdags och jobb imorgon. Sista dagen och det känns så ofattbart bra. Sen börjar skolan på måndag. Ska bli så underbart att träffa alla men samtidigt tråkigt med alla läxor, inlämningar och gud vet allt.
Just nu ligger jag i sängen, täcket runt mig och väntar på att mina ögonlock ska bli tunga, andetagen djupare och pulsen sjunka. Jag får nog vänta lite till.
Hela kvällen har tillbringats med Biffos, skrattat och snackat. Inte helt fel. Vi har även jobbat, därav trötthet och ingen utgång ikväll. Annars så har jag tittar på flygresor, räknat dagarna till studenten, tittat på andras studentbilder och tittat på bilder från det som jobbade i grekland från förra sommaren. Jag bara känner hur det kryper i kroppen. bal, student, grekland och förhoppningsvis även en vecka i kroatien. Det kryper, jag ler, jag skrattar, jag vill bara att tiden ska gå. Samtidigt som jag bara vill komma till slutet så vill jag ta vara så varje dag här, för snart är det verkligen slut. Jag är dock inte alls rädd för framtiden mer taggad och nyfiken vad den delen i livet har att erbjuda. Nu har jag suttit vid en skolbänk i tolv år och bott på landet i tre år, dags att se vad jobblivet och städerna har att erbjuda. Mums.
Nej, nu blir jag helt jätte taggad.. Dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0