okej, jag är livrädd.

Chacha.

Orden ekar "du är rädd" och jag ekar tillbaka "nej". Men jag vet hur mycket jag ljuger. Jag kan luras mycket, men inte såhär mycket.
Jag är rädd för att känna. Jag är rädd för att tappa kontroll. Jag är rädd för kärlek. Jag är rädd för tillit. Jag är rädd för dig. Jag är rädd för migsjälv. Jag är rädd för att gråta. Jag är för att prata. Jag är rädd för mörker. Jag är rädd för kommentarer. Jag är rädd för att förlora. Jag är rädd för skrik. Jag är rädd för paniken. Jag är rädd för ångesten. Jag är rädd för piller. Jag är rädd för nätterna. Jag är rädd för dagarna. Jag är rädd för mardrömmarna. Jag är rädd för sveket. Jag är rädd för mitt spel. Jag är rädd för pengar. Jag är rädd för hjärtan. Jag är rädd för döden. Jag är rädd för svart. Jag är rädd för vitt. Jag är rädd för leva. Jag är rädd för vågens siffror. Jag är rädd för spegelbilden. Jag är rädd för allt.
Du har rätt. Jag är absolut livrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0