sömnproblemmm

jag sov borta igår, somnade till en film sentsent och vaknade klarvaken tidigttidigt. Hela dagen har jag längtat efter att sova, går och lägger mig runt tolv och vaknar två timmar senare. omöjligt att somna om, otroligt frustrerande när man vet att man ska upp tidigt men fortfarande inget man kan göra åt saken. Så här sitter jag, försöker få tiden att gå så jag blir trött igen utan resultat.
Det är försent att ta sömnpiller, de ska man ta så man kan sova i 8 timmar, och jag ska upp om typ fem-sex. Så nu kallar väl varm mjölk och hoppas på bättre resultat.
annars så ser väl dagarna ganska ljusa ut, flytt på söndag, skolstart på måndag. Inte heltfel nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0