möss överallt.

mössen, de är överallt. Springer över golven, klättrar på möbler, kraffsar i väggarna och piper konstant. För mig är detta obeboligt och ger mig en sömnlös natt efter en annan sömnlös natt. jag är så trött att jag inte själv förstår mina tankar och allt känns otoligt jobbigt och ansträngande. Imorgon blir det annan sovplats. Känns något desperat när man går ut och söker sovplats men just nu så bryr jag mig inte riktigt om det. Jag håller istället tummarna på en flytt inom den närmsta veckan och även för sovplatser dagarna innan.
Annars är ångesten värre än på väldigt länge, men i det stora hela försöker jag ändå tänka att jag har det bra. Jag håller huvudet högt och tar mig igenom detta också. Positiva tankar, kom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0