riktigt jävla fin.

Livet har gått vidare, leendet har kommit tillbaka och tankarna går till andra.
om en månad är det höstfesten på skolan och jag har ingenting att ha på mig, känns som om ett samtal till Elise inte skulle sitta fel just nu. Låna något av henne så man känner sig riktigt jävla fin. I veckan blir det mycket träning och extremt mycket läxor, till helgen blir det födelsedagskalas för mig och senare eventuellt fest vilket inte känns helt fel. Men snart får jag ta mig tid att åka in till malmö och träffa det bästa folket där inne, saknar dom så jag håller på att spricka.
Skolan börjar om 20 minuter, då har jag prov i idrott, det är inte okej. Sen har jag typ matte och naturkunskap och relgion. Min dag är renarama döden. haha.
Men nu ska jag åka iväg. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0