ordet GNU

Idag har inte varit som en vanlig skoldag, vi hade indien-dag som vi lyssnade, såg film och hittade på annat. Blandannat målade vi med hennafärg på varandra vilket slutade.. ja.. med två kyssebär på armen och ordet GNU. menmen.. det försvinner väl snart hoppas jag.
Annars så har dagen varit bra, träningen gick utmärkt och jag är glad som en lärka,eller vad man nu säger. Ont i höften har jag dock och lite ont här och var. Det blir malmö på lördag, shoppa som tusan. Nu finns det mycket pengar att spendera.
Folk bli sällskapssjuka och jag måste springa iväg.
PUSS


finfin henna.

Btw, min höft är värre och nu går det ner i knäet och ont i hela svanskotan. Men lee, skratta och tänk på annat så försvinner sakta smärtan.


Kommentarer
Postat av: Kysse

Det kommer aldrig försvinna mohahah! GNU stays forever!

2009-09-30 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0