om två månader och fem dagar

Klockan står på 06.26 och jag har sovit i ungefär fyra och en halv timme, vilket inte är att rekomendera flera dagar i stäck när du ska orka med träning,träning,skola,plugg,träning. Dock är jag nuduschad nu, och skulle försöka göra något på min och snordis redovisning till biologin, men jag hittar ingen fakta. Det är lite smått tråkigt. Idrotten blev jag klar med igår, och nu är nästan allt bra. (fast saknar frida och tycker att livet hade nått perfektion om hon bara också fanns här hos mig) Dock har vi äckligt mycket läxor, helt sjukt. Winnerbäck spelas ur mina högtalare och om två månader och fem dagar så står jag och frida i publiken på Baltiska Hallen i malmö. Känns det inte helt jävla underbart? Som jag längtar.
Snart blir det väl ut i stallet och ta ut hästen, fixa lite smått och sedan blir det tillfixning för senare rullning till skolan, frulle och sedan börjar skolan med en timmes biologi, var gick världen fel liksom? Det gjorde den när dom kom på att vi överhuvudtaget ska läsa jävla biologi.
Men nej, jag är glad. Kysse skäller ut lärare och klassen sitter och skrattar, panik inför höstfesten när det kommer till kläder och allt annat såntdär, man har börjat äta heeela tiden. JA, livet på Bollerup är som det alltid har varit.
Nu ska jag föna håret. PUSS


min katt är en riktigt fining.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0