ni kommer älska den,

Klockan ringde sju, jag gick upp och tog ut min pålle vid halv åtta. Sedan vart den duschen och nu sitter jag här, nyss smörjt in kroppen med bodylotion och håret är i en "turban" på huvudet. Favorit adam-kalsonger och min brors tröja som han snällt gav bort till mig med trycket; I can only please one person each day, Today is not your day, Tomorrow doesn't look good either. Jomenvisst älskar jag min bror, han är typ bäst. Som mamma och pappa. Fast han är lite bättre.
Snart blir det frukost med Snordi, knäckemackor med ost och gurka och varmt te till det. Helt underbart, det är det jag lever på när jag inte bor hemma. Nästan iallafall. Sen blir det tillfixning och en timmes svenska. Efter det har jag en och en halv timmes lektion som är den drygaste lektionen på hela veckan. Projekt och företagande med Uno, han tycker inte om samhällsklasser och han tycker inte om tjejer heller. Min klass är en samhällsklass med BARA tjejer. Kan du tänka dig hur fel allting kan sluta då? Därefter är det lunch och dagen avslutas med en timmes matte som slutar två. Sen blir det väl lite fika efter det, hihi. Men skoja inte så mycket jag älskar denhär dagen, iallafall tiderna. Tummen upp.
Jag och snordi ska göra en blogg tillsammans, ni kommer älska den, vi kommer älska den. Men den är inte klar och därför ger jag inte ut sidan än, men den kommer så fort vi kan.
Nu blir det frukost. PUSS



Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vilken bild du bjuder på :D underbar!! grattis i efterskott btw :D

2009-09-23 @ 08:21:22
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0