Jag är inte sjuk!

Godmorgon, hoppas alla sovit gott och inte haft någon mardröm som väckte er till liv inatt. Jag är trött, klockan är sju och om en timme ska jag sitta i en lektionssal och ha något om säkerthet och sånt shit. Jag orkar inte, jag vill sova, min hals värker som ingen annan och ja.. Men jag ska pallra mig till skolan ändå, efter några muggar te så ska det gå. Det måste gå! Jag är inte sjuk! jag ska inte bli sjuk! jag ska inte hoppa över alla helgens festligheter och ligga i sängen och har feber. Inte en chans. Jag är inte sjuk, min hals bara gör lite ont, mitt huvud säger bara NEJ, och min kropp är bara trött. Men inte en chans att jag är sjuk, inte på frågan om att jag ska stanna hemma.
Men puss på er för nu ska jag äta frulle och dricka te och hoppas att livets ljusa sida visar sig idag och tar bort alllt sjukt! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0