hemma.

Nu är jag hemma efter en underbar resa där jag träffade underbara människor och ja. Allt var helt jävla underbart, svårt att beskriva vad som egentligen var så bra. Nästan 40 grader i solen, en mysig pool, härliga barer, goda drinkar, mysiga restauranger och överhärligt folk.
Nu lyssnar jag på Winnerbäck, kastas in i vardagen (skolan) om en och enhalv timme. Känns inte kul alls faktiskt. Fast jag vill träffa alla kompisar, se alla efter sommaren men jag hatar vardag, den är tråkig. Samma dag, samma schema, ingen förändring någonstans. Plus att min rum är så kallt så jag håller på att dö. En fet tumme ner på det.
Bilder från resan kommer ikväll tror jag, om jag har tid vilket jag hoppas.
Men nu ska jag hitta på något annat. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0