våra minnen är ljusa.

Har jobbat ett pass, ska snart iväg för att jobba det sista för dagen. Innan det tänkte jag hinna fixa i stallet så att jag bara behöver rida ikväll. Annars jobbar jag stenhårt med min träning, ska leta träningsmaskiner nu i dagarna och tillsdess får jag bara träna med det jag har just nu.. vilket inte är mycket alls.
Frida är i Cypern och jag saknar henne redan, dock har jag tid att klura på hennes present. Vad ger man min absoluta bästa kompis som fyller 17 om en månad? Hon har allt. Hon är snäll, bevarar hemligheter, går att prata med, lyser upp dagen, får en alltid att känna sig lite finare än vad man borde, får en att få bra, räddar en när allt är tråkigt, får en att skratta, hjälper en igenom jobbiga stunder, är omtänksam, finns där alltid oavsätt vad, går att lita på, hjälper en med allt man ber om. Får en att leva livet helt enkelt.. Vad ger man en sån person?
Snordis sista dag på jobbet idag, kommer känns tomt och tråkigt utan henne, sen åker hon. Hon kommer dock imellanåt men ändå. Jag tror inte ni inser hur mycket jag kommer sakna den lilla palten. Hon är snygg, ohyes vad snygg hon är, och hon är en vän som jag aldrig vill släppa. Med detta vill jag säga att jag har mer än en bästa kompis och alla betyder så oerhört mycket för mig.
Vänner, jag älskar er. Ni som får mig att gå upp och möta dagen med ett leende. TACK.
En uppdatering kommer ikväll tror jag, nu ska jag placera mig i sängen den sista halvtimmen jag har kvar innan jobb. PUSS.


frida, våra minnen är ljusa.

Kommentarer
Postat av: Kysse

jag saknar dig älskade finaste emmyvännen. <3

2009-10-27 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0