se fråga olle.

Imorgon är jag ledig, idag var jag det inte. Alla slöade på jobb idag och det tog en jävla tid men jag är klar och sådär. Imorgon blir det änu en tidig morgon och sen blir det malmö en stund. Mysigt värre. Idag är första kvällen som jag är helt själv och det är inte kul alls. Jag hatar verkligen mörker och jag saknar Snordi. Men snart är det sovdags och då blir allt bra. Tihi.
Sen saknar jag Kyssi, men lovet är snart över och då får jag träffa min lilla andra hälft. Det kommer bli så underbart. Jag tycker om henne, riktigt mycket.
Nu ska jag äta ett äpple, se fråga olle och sedan ska jag sova, PUSS.



Imorgon blir det till malmö, träffa elise och fika i massor. Sen blir det åka tillbaka till skolan för att jobba på fredag och resten av helgen. Det suger lite, jag vill på fest. Men det är bara bita ihop så löser det sig nog.
Jag saknar folk, inte bra.

Kommentarer
Postat av: kysse

åhå fining, jag saknar dig som satan <3

2009-10-29 @ 02:08:01
Postat av: Johanna

Minnen <3 <3 <3

2009-10-30 @ 20:52:04
URL: http://jothefashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0