pusselipuss

Dagen har varit lite småbra. Lektioner som vanligt men med riktigt härliga vänner. Nu är allt bestämt, på Bollerups naturbruksgymnasium torsdagen den 8:de oktober ska bönderna rida. Detta ska filmas, skrattas åt men också vara ett väldigt seriöst projekt. Imorgon blir det runt och ragga upp fler bönder som är villiga att delta och hoppas att det blir en del. Anmälningslappar skapas just nu på word. haha. high-tec? - nej!
Nu ska jag för en gångsskull sova redan men också upp tidigt imorgon. Inte stressa med att äta frukost och sånt utan imorgon ska allt verkligen ta sin lilla tid och ingen stress ska äga rum i min kropp. Gud vilken sund inställning jag har fått.
Mammsi kommer imorgon med mat, har typ inget att äta så det blir förhoppningsvis lite nyttig mat eftersom höstfesten äger rum om två veckor och då vill man inte direkt rulla fram. Då ska jag allt känna mig riktigt fin för en gångsskull. Tihi.
Ska fixa lappar, sen sova. PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0