inte en godisbit till.

Lördagen är som bortblåst och ingen fest står på schemat. Ganska skönt att ta det lugnt faktiskt. Åt godis idag, första gången på tre veckor. Ångesten äter lite på min insida, jag skulle trotts allt hålla igen men det värsta är att jag mår så illa som jag gör. Jag åt inte ens mycket godis. så nu säger jag; inte en godisbit till. Imorgon blir det ridning, springa, kanske gymmet också, om jag vill se så pass bra ut nästa helg så jag ska känna mig fin så måste jag börja hårdträna denna veckan. Även om resultatet inte syns så är det mer än känsla. Om man brukat allvar med maten och träningen så känner man sig automatist finare än om man äter lite halvdant och inte tränar mer än nödvänigt. För en gångsskull så vill jag känna mig fin och vacker och jag vill känna att varje blick som går åt mitt håll eller som jag möter ska vara för att jag är fin och inte tänka på alla småsaker om om magen putar ut, om låren ser förstora ut och såna tråkigheter. Elme ska göra mitt självförtroende bra, och ni som trycker ner det måste vara några onda idioter som inte har något liv överhuvudtaget.
Det är mörkt utanför, Elmes kille kom och överraskade henne idag med pizza och godis. Bara att se dom två tillsammans gör så att man nästan blir kär. Den människan som kan motstå att le när den ser de två tillsammans avgudar jag för jag kan inte sluta le någongång. Dom är söta som socker.
Fotbollen, Sverige spelade bra, domaren sög, danmark förtjänade inte vinsten och turen låg inte på vår sida. Dock såg berg inte vidare dum ut idag heller utan faktiskt ganska snygg.
Nu ska jag sova. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0