Framtiden är dyrbar

Jag är död, min kropp skriker till mig att jag borde sova men ändå pressar jag lite till. Höll på att somna innan och klockan är inte mer än halv nio. Det är skammligt. Dock var jag upp sex idag, har jobbat till fyra, sedan var jag ute i stallet och var UTE och red när det regnade. Det är inte att rekomendera.. Både mina byxor och hela jag är ganska kalla och blöta nu, FY BUBBLAN!
Nu ska jag in i duschen, ta ett äpple, en mugg te och invänta att klockan blir dags att sova. Skoja inte om jag längtar. myspys.
Johanna ska sova nu, puss på henne. HIHI.

Det är okej att kalla mig liten, för denhär bilden är gammal. Men på något sätt mår man lite extra bra när man tittar på gammla bilder och inser hur bra liv man faktiskt har levt fram till denna dagen. Man får ny motivation att fortsätta precis som man gjort innan. Famtiden är dyrbar.


ISA FICK STICKA TILL STOCKHOLM, DET ÄR HELT UNDERRBART! nu väntar vi bara på Fannys pengar. HIHI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0