helgen.

JAG HAR GLÖMT MIN KAMERA I YSTAD. fanfanfan. får den kanske i veckan och då får ni se mina inköp från helgen.
fredagen gick snabbt. Förfest hos Emmie med töserna och sedan stack vi vidare till hedeskoga där det var lokalfest. Svårt att komma in men tillslut gick det, inga detaljer på den biten. Festen var najs, den var bra och när den sakta dog ut så gick jag och frida hem långsamt medan de andra gick snabbare framför oss. Det blev prat, tröstande, skrattande och mycket till. Tack för en bra kväll!
Lördagen åkte jag och frida in till malmö, shoppade, fikade och bara hade bara allmänt härligt. Efter det stack jag till Bells och Elise. Satt där ett tag sedan gick vi till Elise med malin och nicol och så blev det tillfixning och sen vidare till fest. Festen var bra, inga detaljer här heller.
Söndagen vaknade jag upp hos elise, sedan vandrade jag till adela för att umgås med henne. det blev senare buss intill malmö för att sedan ta tåget till ystad. Där träffade jag min bror, hans flickvän och familjen, åt middag och strax efter åkte jag tillbaka till skolan. Justdet, jag var fruktansvärt bakis också.
En bra helg med andra ord.

Bilder från fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0