hon är min igen

Jag är förvirrad och mina tankar är överallt hela tiden, jag hänger inte ens själv med längre. Jag vet inte vad era ord betyder, jag förstår inte om jag ska läsa mellan raderna, jag vet inte era baktankar. Jag är bara helt förvirrad. Snälla, bara säg vad ni vill så jag slipper spekulera om det. Det har en tendens att bli väldigt fel då.
Annars är jag glad att få Fanny tillbaka, den Fanny som jag känner och tycker om. Hon har varit en aning bortblåst och haft fullt upp med andra saker och människor men nu är hon tillbaka. Jag känner att hon är min igen, att det kan bli hon och jag, ett vi, oss, tillsammans. Vi kan hålla ihop och jag kommer aldrig släppa henne, jag tycker om henne förmycket. Tack fanny, tack för att det är vi igen. Jag har saknat det.

Annars har jag varit hemma, sett idol, tagit det chill. gick ut och mötte frida vid tåget, gick lite rundor, gick hem här, snackade och spelade gitarr. Hon är bra hon. Hon är mysig också vilket är ett plus i kanten. hon är allt man kan önska sig.

tack till två mycket bra vänner som är mitt allt, som jag älskar innerligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0