Tell me what your story is.

Spotify och musik gör verkligen mitt liv lite bättre. Musik är typ det bästa ever, jag ska snart gå till frida för att hämta min kamera. Efter det ska jag åka och handla det sista, och nu direkt på momangen ska jag gå till mammsi, ge henne ett extra stort leende, en kram och en puss så berättar hon säkert lite härligt sminkdetaljer och tips som jag mer än gärna kommer använda om jag lyckas med dom vill säga. Ovansidan på min hand är alla olika nyanser från ögonskuggan, allt från svart, grått, vitt, skimmer, glitter, lila, mörkt, ljust, allt. Hoppas detta slutar bra.
Nu ska jag byta om och pysa iväg. puss.
ikväll händer det.
Jag trodde aldrig du kunde såra någon sådär mycket. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna vända ryggen bara för att slippa se din blick som tittar så äckligt på omgivningen. Jag trodde faktiskt aldrig att du var så svag och att en människa kunde förändra dig. Men det som sårar mest är att jag aldrig någonsin skulle ens kunna tänka mig att våra minnen inte skulle vara lycka för dig. Du kommer aldrig bli den som du var och jag måste tillåta dig att gå, sluta vara min vän. Även om min kropp, mitt hjärta och min hjärna skriker nej, låt henne inte gå. Du kommer aldrig bli den som du var, du kommer göra min besviken om och om igen. Om det är det du vill, lämna mig. Men säg inte att våra minnen inte betyder något, titta inte med den blicken på mig, för det är det som sårar.
Du var min lycka, min glädje, men nu är du bara.. en stor besvikelse.

Your first real kiss, your first true love, 
You were scared.
Show me where,
You learned about life, spent your summer nights, without a care.
I want to roll down main street, the back roads,
Like you did when you were a kid,
What made you who you are,
Tell me what your story is.

Kommentarer
Postat av: Emmie

vet att vi inte pratat på länge. men detta låter ju hemskt vad det nu än är som hänt! hoppas du vet att jag finns om du behöver prata. <3

2009-10-17 @ 13:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0