döda och frusna hästben

En profildag är över, jag är halvt sjuk men det styker vi över och håller tyst om, här kan man inte vara sjuk, inte då! Hade 3 timmars lektion i hov idag och fick blandannat leka med döda och frusna hästben. Doften var inte speciellt tilltalande och inte benet heller när det började tina och rinna blod och bli helt rörligt och usch och fy. Detta ska jag stå ut med ett x antal veckor till. Det gillas inte.
Annars har jag suttit och skrattat åt videos när bönderna i årskurs 1 red för två veckor sedan. Så kul det var.

Kommer jag någonsin släppa tanken på dig helt och hållet? Den dagen kommer nog nu. Livet leker, hoppar och är glatt. Jag tittar på med ett leende på läpparna.
Ensam hemma i helgen, ljuvligt!

bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0