det gillar vi.

Nu är jag glad, mammsi ringde så jag slapp gå i mörkret själv. Fanny och Halle red med mig på pållen idag, Härlig återförening. Jag saknar dom. Annars är jag ganska trött, duschade nyss. ska hem imorgon och vara hemma över helgen sen jobbar nästan hela lovet, ganska chill med lite pengar. Det gillar vi.
Annars så red jag, snordi och elme hem och alla satt och hade låter "I rio de janeiro" på hjärnan, under hela ridpasset. Det är ganska illa, texten är en sån text som sätter sig på hjärnan, helt sjukt.
Så skönt att komma hem.
Nu ska jag läsa och sova, PUSS.

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

i miss u sweetie!

2009-10-23 @ 23:19:20
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0