Vem har egentligen rätt..?

Skoldagen är slut, mitt förra inlägg raderades och jag har massor av läxor.

Alla människor har olika sätt att möta motgångar, bearbeta det som händer och må bra helt enkelt. Vissa pratar, vissa skriver, vissa sjunger, vissa skriker, vissa tränar, vissa tröstäter, vissa slutar äta, vissa lyssnar på musik, vissa läser, vissa gråter för att sedan kunna skratta.
Vem har egentligen rätt att säga till oss vilket av dessa oanstånde händelser som är fel? Vem har rätt att säga att något är fel och att man inte alls kan må bra av det? Ingen har rätt att säga till dig att just ditt sätt som får dig att må bra, så när folk kommenterar det. säg emot, eller bara nicka och le, men sluta inte med det som får dig att må bra. Stå på dig, var stark. Ingen ska ändra dig och dina varderingar om hur ditt liv är när det är bra.
Vi tänker inte likadant, jag mår bra snart om jag får leva mitt liv på mitt sätt utan att någon lägger sig i. förlåt. jag älskar dig. jag älskar dina åsikter. jag älskar dina tips. men inte nu, inte just i denhär frågan. jag lyssnar inte, bara så du vet.


snart en favorit i repris, eller vad säger ni guys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0