total jävla lycka

total jävla lycka, fast jag varken kan svenskan, engelskan eller arbetsmiljön tills imorgon men jag bryr mig faktiskt inte. Jag äter popcorn och min mage är stor som jag vet inte vad, men idag bryr jag mig inte, mitt hår är äckligt med jag bryr mig inte. just nu är livet så jävla bra, winnerbäck imorgon, tittar på hultsfredsbilderna om och om igen, musiken och publiken hörs lång väg, rummet är total katastrof, tvätten är fortfarande inte klar, jag sitter med winnerbäcks biljetterna bredvid mig. Frida loggade nyss ut från msn och just nu är det bara extrem jävla lycka. det enda som fattas är en stockholmsresa och att hultsfredsbiljetterna ska släppas, sen är allt som det ska vara.
Livet är så satans bra.

skolan idag var okej, svenska, projekt och matte. förengångsskull så fortstod jag matten och jag är stolt som attans, har aldrig förstått matte i gymasiet men nu jävlar. haha.
nu ska jag plugga, sen sova. PUSS


frida, imorgon är det du,jag&winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0