självförsvars-kurs

ångesten gnager även fast jag inte vill och även fast jag försöker få den att sluta. jag säger till mig själv att det bara är fantasi, en illution men ju fler gånger jag säger det ju hårdare gnager den. Detta går inte, jag måste få detta att fungera på något sätt för just nu är det bara katastrof.
Annars är livet kalas, lite ont i magen, mår en aning illa och näsan rinner en del, men annars trivs jag ganska bra med livet faktiskt. Imorgon har vi hel profil-dag vilket innebär en del hästlektioner vilket gillas mycket och på kvällen ska jag på självförsvars-kurs. Tänkte att kursen kunde göra lite nytta i mitt liv förhoppningsvis, typ att jag inte är lika jävla skräckslagen för mörker och annat.
Annars rullar vardagen på som vanligt, prov efter prov, läxförhör efter läxförhör, plugg efter plugg. Vi överlever, vi klarar oss, och vi bär huvudet högt. Ingen kan få oss att må dåligt, vi vet att vi är bättre än så.

han får mig fortfarande att le och jag har ingen aning om varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0