Kyssi

Kyssi, vissa dagar får hon en bara att skratta. Vissa stunder gör hon så dyrbara och många dagar skrattar man sig i genom bara för att just hon står vid ens sida. Jag vet inte hur många kommentarer vi kan citera som vi fortfarande skrattar åt, jag vet inte hur många bilder vi har som visar hur galna vi är tillsammans. Det är du och jag mot resten och så kommer det alltid vara. Du är den som gör livet lite bättre, som faktiskt gör vardagen sådär extra ljus och gör så att vardagens små skrattstunder ökar något så kolosalt. Jag tycker om dig, och jag tackar dig med hela mitt hjärta.
Man bara måste skratta när man öppnar mobilen och någon (kyssi) har lagt in denhär framsidsbilden, och skärmsläckare, och bild när man startar mobilen. Somsagt, mina dagar lyser av lycka!


FLER BILDER KOMMER NÄR NI MINST ANAR DET!
världen behöver fler KYSSI-SAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0