tänk om man vore en pyssling.

Jag har nyss haft en timmes Ekologi med absolut ingen logik överhuvudtaget. Dock är vår klass mycket rolig och fler och fler citat som vi skrattar åt dyker upp.
"Att föda barn är ingen rekommenderad bantningsmetod". 
GRATTIS BÄSTA FRIDA! hoppas att din dag bli lyckad.


Vet ni vad jag vill ha? En sån där lite spik i huset och om man rör spiken och säger tjillivippen och man blir sådär liten som i astid lingrens filmen nils karlsson pyssling. Tänk er själv, vara så liten att du kan rida på de små kattungarna, du kan bo i ditt barbie-hus och världen blir så mycket större. Din blomma i fönstret förvandlas till en hel skog och bada kan du göra i en liten skål. Erkänn att det hade varit ganska kul ändå? Att ha en spik i rummet, säga tjillivippen och sedan bli liten och rida omkring på kattungar. Själv tycker jag att detta låter väldigt roande, jag vet inte om det är för att jag har sovit fyra timmar i natt eller om jag faktiskt skulle vilja rida på kattungar.
Det är iallafall roande för stunden.


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0