det är jag och elme igen.

Det är jag och elme igen, från klockan sex imorse till ja, vi går och lägger oss. att jag står ut med henne så länge, men nu är hon inte rädd, inte jätte-super-duper rädd iallafall. Dock är hon lite ledsen, hon har inget godis och hennes popcorn är slut. Lite synd är det om henne.
Jag har fått en privat body guard. happyface. Jag har alltid drömt om en body guard och nu har min dröm blivit sann. En tjej på lite mer än 40 kilo och är 160 lång, min privata body guard. Ni kan kalla henne BiffeN -09, men hennes riktiga namn är Josefine saftiga biffen -09 Elme, men jag förstår om ni inte orkar kalla henne hennes riktiga namn.
Nu ska jag till stallet.
PUSS.


Min privata body guard. Akta er, passa er! Hon är farlig. Hon skriker högt, hon kan bitcha och hon kan slå hårt när hon vill. Kom inte nära, Biffen -09 räddar mig, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: BiffeN-09

Hahha jag dör xD

2009-11-29 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0