världens energi.

Att alla kan vara så trötta, medan jag sitter här med världens energi. Jag vill dela med mig, någon kul typ som delar nätterna med mig. Det hade inte suttit fel. Nu ska jag städa mitt rum och detta är för att jag ska hitta min kamera som ligger någonstans, mysigt. Annars ska jag väl försöka sova. Ska upp redan vid sex imorgon. Först ska huset gratta vår söta F och sedan börjar skolan halv åtta. Skönt att matten är inställd imorgon så man hinner hem och träna innan festen drar igång.
Annars har jag ägnat kvällen åt att baka, snacka med J, tagit en promenix med F, nattfodrat på skolan, pratat med F i telefon, stallet, skickat bilder till B.. ja, inte mer än det, tyvärr.
Håll tummarna för ett bra väder imorgon. Snälla, i need it.
pusspuss, sov gott. Nu måste jag börja städa.


sola, jatack? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0