fotodag.

nu har det gått för lång tid sen jag skrev. Jag känner hur mina händer längtar att få knappa på tangenterna och få hålla i pennan. Rent för många tankar springer genom mitt huvud så jag tror inte ens att det är lönt att ens försöka skriva ner alla. Jag förstår mig inte nämligen sjäv på alla mina egna tankar, funderingar och känslor.
Gårdagen såg ut såhär; vaknade 05.58 av att en uggla som skrek utanför mitt fönster. det gillades inte. Jag gick upp, gav hästarn mat, åt frukost, plockade undan, packade, gick ut till stallet och fixade sen kom mammsi och hämtade mig vid åtta. 11 började lillsysterns konfa, umgicks med folket, åt och sånt. vid 15 tog jag tåget till malmö, träffade J. Hon räddar mig. Utan henne fungerar inget. På kvällen cyklade jag och J till Lindeborg och träffade T (TT- bara M och F förstår. haha), M och F. Det blev en kall, mörk och läskig kväll men ändå lyckad. härliga människor, mycket skratt, en del fotboll, mycket köld och en del snack.

citat från F då vi gick förbi en vägbom.
"Först hette detta säkert stolpe, sen körde någon in i den och då lät det - boom. Därför heter det nog bom."
- haha, jag skrattar fortfaande åt det.

Idag vaknade jag vid nio och fortfarande är jag helt förvirrad. tummen-ner på det. Men ja, Jag, J och E åkte in till centrum vd 11, gick i affärer till 13. Då tog jag tåget hem, duschade, fixade till mig och vid 15 mötte jag F. Vi gick iväg och hade en ljuvlig tid, mycket prat. Utan henne hade jag aldrig klarat mig. En härlig fotodag blev det 100 bilder varav jag var med på ungefär 90. haha. vid 16.30 åkte jag och mammsi och handlade, sen åkte jag ut till bolle. Nu sitter jag med en sallad och tänker på sommaren 09. Träning, here i come.


PUSS PÅ MALMÖ FF SOM VANN. - yesyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0