jag vill ha

klockan är nu sju.tjugoett när jag börjar skriva dagens första inlägg. Ett godmorgon måste jag få in i texten så jag inte verkar oartig, och där fick ni det. Jag är trött, men jag överlever. Tycker mer synd om J, som inte kunde hålla sig hemma igår fast att hon började jobba halv sju idag. En festprisse,må jag säga.
Nu ska jag äta frukost, sätta på tven och titta på något barnprogram iochmed att det är det enda som finns på tv vid denhär dumma tiden. Efter det ska jag fixa till mig, sen åker jag hem till mig (jag är hos mammsi nu) byter om till mina jobbkläder och lite sånt. Ska även se om jag hittar kameran. Efter det kör P mig till jobbet och det tackar jag för. Ring mig inte, för jag får inte svara. om det är något så skicka sms så besvarar jag dem på lunchen eller någon annan rast.
Du gör mig förvirrad, jag blir tokig. Kanske är du inte den som jag trodde när du presenterade dig, när vi umgicks. Kanske är du någon helt annan. Om du är den som jag nu tror, men inte vill tro, att du är så är du så feg att jag tycker synd om dig. Så fruktansvärt feg. Är det inte pinsamt? Jag är sur, arg, men jag tycker att det är synd om dig, riktigt jävla synd om dig.
Men nog om detta, han kan ha de.
Nu ska jag ner till mitt teé och mina knäckemackor. Ha en bra dag, jag tänker på er.
puss.

jag vill ha sommar, bikini-dagar, fester på stranen, tältning, sommar-klädda-dagar, träning i solen, utfykter, jobb, sommarshopping, fotbollsyra, pumpa hög musik på stranden, promenader, solsken, skratt, samtal, kramar, pussar. Jag vill helt enkelt ha en sjukt bra sommar, och den som försöker försöra/förstör den kommer få betala mycket.
bästisar, vi gör denna sommar oförglömlig, riktigt bra? <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej älskling <3

Hoppas att du inte är allt för trött, själv känner jag mig faktiskt lite sliten xD Men jag får skylla mig själv :P Hoppas att du får trevligt på jobbet :D

Puss Johanna

2009-05-23 @ 10:43:32
URL: http://Prettyrosalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0