jag hatar klockor

det är sol, men ack vilken storm. Illa som tusan mår jag, och jag vet inte varför. Det har varit en mjölkfri dag så jag borde inte må såhär. Det är hemskt. Jag hatar att må illa, för det enda som får en att må bättre är och kräkas, och det är riktigt ofräscht. Idag har jag äntligen kommit tilbaka till mitt glada jag som av någonanledning sprungit iväg de förra två dagarna. Riktigt skönt att hoppa, skutta, skratta, lee och mena det.
Annars så har det varit skola idag, har skrivit klart mitt föredrag om skönhetsideal som jag kanske delar med mig lite av här sen om ni har tur. Jag skulle ut och både rida och springa, men vinden är förhård just nu. Man kan knappt cykla, hur ska jag då lyckas att sitta kvar på pållen min?
Jag får lite ångest dock, funderar på att tejpa för spegeln i mitt rum. Inte för att jag är ett fetto, utan för att jag har bestämt mig att träna så jag får min kropp bra till sommaren, men dels så går tiden försnabbt. Jag kommer inte hinna uppnå perfektionen på bara dessa tre veckorna vi har kvar till sommarlovet. Men också för att jag inte trivs med det, den är just nu som en tickande klocka. Ni som känner mig vet att jag hatar klockor.
Nu fick jag en kick.. Det är snart sommar. wohoo! äntligen fritid, långa dagar på stranden, festande på natten, shopping, utflykter, jobb. Sommaren ska bli bra, och jag kommer hem. Hem till det folket som känner mig bäst, som jag avgudar och älskar varje minut som man umgås. Men J, dig kommer jag ta mig tusan sakna. Vi har levt ihop nu i snart ett år, hur ska jag kunna leva utan att se dig på så länge? Vi måste lösa detta, vi måste ses. Typ varje dag. Om du inte kan träffa dig så slår jag dig. haha, nej. Men erkänn att sommaren inte blir på topp om vi inte ses. Maah, redan nu får jag en klump i magen över att behöva lämna dig. Du har blivit nästintill mitt allt. Och jag ska inte glömma K, kyssi, dig kommer jag sakna. Min andra hälft. Vi får ses, så ofta vi kan. Jag kommer sakna alla. Klumpen är nu stor. Jag vill inte.. Men jag vill.. - mitt svar blir änu en gång, jag vet inte.

(nu är jag och J bästisar. Jag frågade innan, så nu är det officiellt.)
F, du är bäst. J, du är fantastisk, K, du är underbar, Klassen, ni är ljuvliga, B, du är otrolig, E, du är finaste flickan. 
Ystadflickor, F, F, M, E, E - sommaren blir bra med er.
Bolleflickor J, F - jag kommer sakna er.
Malmöflickor B, E - vi ses mer denna sommaren, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0