Jag ska inte göra dig illa

"bejbi, vi kan flyga iväg." nanana..
Visst hade det varit härligt, bara försvinna in en annan värld för en dag, en kväll, en natt, ett dygn. Bara slippa alla som lägger sig och kräver våran tid. Bara fly till en plats där det bra är du och jag, helt isolerade mot allas fördomar och skitsnack. Flyga iväg, bara för en stund. Hade det int passat perfekt? Bara reda ut allt som hänt, alla missförstånd och åtgå till alla skratt som vi delade en gång i tiden? Snälla, du måste ge mig en chans att rätta till detta. Jag vill ha det som den en gång var, en dag i det förflutna. bejbi, följ med mig. Var inte så osäker, jag ska inte göra dig illa.
Bara för en kväll vill jag släppa verkligheten, åka iväg någonstans. Bara få komma bort. Om du inte följer med så åker jag själv. Jag måste få tid att tänka utan att alla ska lägga sig i mina beslut och ideér. Jag måste få rätt på hur jag igentligen tycker, tänker och känner om dig, mig, er alla, livet, allt. Jag vill kunna lyssna på era ord och finna svaret och jag vill att ni alla ska kunna följa med. Men att hitta svaren kan bra jag göra själv. Igentligen så vet jag dem, jag bara ignorerar svaren. Jag inbillar och ljuger fram att det är en sån tyst viskning så jag inte uppfattar svaret på alla frågor. Sanningen är att jag kan alla svaren utantill, de skriks i mitt öra, i min hjärna, i min kropp. Men jag vägrar lyssna, jag vill inte höra. Svaren är bra, men jag vill förtfarande inte höra skrikets hesa stämma, kanske kommer en negativ dom sen. Den kanske kommer om jag börjar lyssna. Så jag fortsätter som jag alltid har gjort, samma väg, samma tåg som jag åker med genom livet.

Pepp för imorgon.
puss, lägger snart in bilder på lite önskade kläder.

jag mår illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0