ursäkta min sms

Vilken jävla kväll det var igår. Sjukt mycket skratt, sminket var hemskt, klänningen var kort, dansen var speciell. Men fyfan vilken kväll. Helt sinnessjuk. Även den hade sina nergångar, men de var inte många. Jag kan säga att jag mådde bättre igår än idag, men så hemskt är det inte ändå.
Nu funderar jag på att dra ut J, sola och spela spel. Tror inte jag får med henne ut, tjatatjatatjata.
Hoppas på en plats där det inte blåser och så kan man få användning av sin bikini.
puss på er, tack för igår och ursäkta mina sms.


J, du gjorde min kväll bra. Min röst är borta efter allt skrikande.
Gårdagens låt: Böj dig fram, böj dig bak, ja, jag vet du vill ha. När jag ser att du ler, ja, då ska du få ta.
Dagens ord: Aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0