tankeinriktad sömnlöshet.

Nu har jag krypt ner under mitt varma duntäcke i mina kalsonger och brorens tröja. En trebenad säng, javisst är jag på min vakt så sängen inte stegrar eller får för sig att knäcka ett ben till. en lampa är tänd då jag är så mörkrädd, mitt gosedjur är placerad underarmen. Allt är som det brukar. Jag drar över täcket över huvudet, men fortfarande vill inte min kropp slappna av, min hjärna går på högvarv och mina ögon stirrar utan att blinka.
istället för att sova ligger jag och funderar på helt ovesentliga saker som vad som händer imorgon, vad J kommer drömma om i natt, varför ord är ord ( tex, varför dator heter dator, varför säng heter säng), vad mitt föredrag i svenskan ska handla om, kompisar, killar och en miljon andra saker.
jag ska sova, jag ska.
upp klockan sex imorgon. inte saftigt allt.
nu blir det musik och sovtid, hoppas jag.



godnatt alla snyggingar, dröm om någon som är den finaste i världen för dig. dröm en lycklig dröm och dröm så länge du kan. dröm på, killar dröm om Rachel bilson, mischa barton, eva longoria, heidi klum. Flickor dröm om Bam margera, adam body, ryan schekler, chad michael murray. Dröm annars om någon som ni tycker om. Ha en bra natt, det ska jag ha. Jag vet vem jag ska drömma om och vad, valet är svårt dock.. nu ska jagbara somna också.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0