snart bruna ben

sådär, nu har jag jobbat från halv sju till ett. Riktigt jobbigt faktiskt. Nu ska jag rida, springa. tror dock inte att jag hinner allt jag ska hinna. En sak är säker, och det är att jag vet att ni alla är avundsjuka på mina fyra timmars sömn inatt då när jag gick upp vid fem, halv sex.  Nu sitter jag här, jag borde inte det.
men sen blir det mer jobb, vaxa ben och sånt, malmö, papps, J och folk. mysigt ska det blir, mycket trevligt.
jag vet inte var jag ska sova inatt, men det återkommer jag med.
Musiken nynnas om och om igen, vissa låtar kan inte få nog av bara.


snart sommar, snart bruna ben, ignorera bild.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Haha men gud va gullig bild<3

2009-05-22 @ 19:18:30
URL: http://emmaanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0