skratta ni.

skratta ni, jag vet att ni vill, så bara skratta. det är lugnt.
Jag sitter med fuktigt hår efter regnet, mörkrädd så jag inte vågar lämna sängen, min säng har bara tre ben på min säng eftersom det ena knäcktes förra veckan så nu ligger jag i en nerförsbacke. Pricken är ändå att vi inte har någon värme i huset. Nu ligger jag under täcket, med två par strumpor, kalsonger, joggingbyxor, tshirt och tjocktröja. ja, bara skratta.

Valborg blev lyckad, lite öm i kroppen dock.
Fredagskvällen spenderades hos bästis F, vi åt godis, såg humorgalan, sen 8 mile och efter det satt vi och pratade till två om allt. jag är så sjukt glad att jag har henne, hon får mig verkligen att leva livet.
Lördagskvällen spederades med J i malmö. Vi stack till ribban, träffade trevligt folk, fixade en brasa, cyklade hem, snackade och sov.
Idag var det malmö, ystad, bolle.


ily <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0