Och Grattis S i efterhand

Ikväll bjuder jag bara på änu ett kort inlägg och detta är bra för att jag är så hemsk trött. Dels efter en jobbedag och så tror jag att jag vaknade på fel sida imorse och det har lett till en fruktansvärt negativ tanke om allt. Jag hoppas att jag inte har förstört allas dagar, och de dagar som jag förstörde ber jag om ursäkt för.
Imorgon kommer lite mer folk och jag får möta mina mysiga vänner på skolan. Det gillas. Imorgon ska jag springa en runda innan skolan börjar, och jag hoppas att jag hinner det, och orkar. Om detta inte sker så måste jag ta mig tusan städa mitt rum. Det är vidrigt, inte så dammigt men jag svär att det finns kläder, väskor, skor, böcker, pennor, papper, påsar och en hel del annat. Det är hemskt, därför sitter jag här och försöker konsentrera mig så att jag slipper titta på röran.
Bortsett från min inställning och vaknande på fel sida så har dagen ändå varit bra. Jobb även idag, inte lika mycket att göra, inte lika mycket folk.
Vi hörs imorgon, ha en bra natt, dröm bra.
godnattpussen.
Och Grattis S i efterhand.


F, du är
den bästa i mitt liv och aldrig ska jag lämna dig. Du är en riktigt bra vän och jag är sinnessjukt glad att jag har en vän om dig. Som alltid piggar upp dystra dagar oh annat. Puss snäckan, sommaren blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0