ninjasticks.

dagen har varit fylld av skola, tråkigt men sant. Den har även innehållt många samtal med J om helgens bravader, många skratt, mycket hopp, lite lek, mycket tankar och en del besvikelser.
J gör ens dagar bra och jag är riktigt glad att hon flyttat in här hos mig. Vi har samtalat fram och tillbaka, vi kom fram till ett nöjt svar fyllt med hopp och glädje. Ett sms kan säga så mycket, och en del besvikelser uppstod. Jag förstår inte, ingenting. Eller jo, jag förstår en smula, men inte tillräckligt för att jag ska förstå vad som har hänt, vad som händer ochvd som ska hända. Mer prat imorgon. tack J, du gör det bra.
Jag berättade, jag gick bak lite i tiden. Jag skulle aldrig gjort det, aldrig. Bilderna, minnena. De är för starka idag. Känslan, rädslan, obehaget, hatet. Det är för mycket, mina skrik är för höga. Att en kväll kan göra såhär mot en, en ynka kväll. Det har dock blivit bättre, mitt förflutna är mitt förflutna. nu är nu och jag håller armarna öppna för framtiden.
Idag lagade J och jag (mest J) min säng som stått på tre ben de senaste två veckorna. Vi fixade verktyg och nu är alla benen av. Klockan tio på kvällen är vi ganka trötta och av någon anledning fick vi en idé att göra ninjasticks och nunchackas. Vi är fem år gamla och våra hjältar är turtles. - skämt åsido.
nu ska jag läsa igenom historian och sen försöka sova. hopps att jag lyckas bättre idag än jag gjorde igår.



sist; godnatt.
" kärleken är någonting som vi alla vill ha, och får vi ingen bit av den så mår vi inte bra. men alla har vi någon som man vill tycka om, försvinner vi i slutet så få vi börja om" - tralalala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0