meningslöst tidsfördriv

Ja, det är biologi för S+nnph08, ett jävla meningslöst tidsfördriv. Nu sitter vi alla i datasalen som några frågetecken och ingen vet egentligen vad vi ska göra, vad vi ska fota och vad vi ska skriva om. Det gillar vår klass.
Men så som jag har förstått det ska vi göra en egen flora med en miljon blommor som ingen har en aning om hur dem ens ser ut. Sen en dag i framtiden, nästa vecka, då ska vi åka till stenshuvud och fota blommor. Så intressant. Mitt intresse flödar i rummet, så kul det ska bli. Om det blir fint väder så kanske det blir lite mer lyckat iallafall.

Sen har jag ännu ett biologipass, slutar 10. ska gå till fritid och prata med dem, sen även upp till kansliet och prata med dem som har hand om praktiken i sommar. Efter det ska jag hem, och min nästa lektion börjar klockan tre. YEY, melikemelike. Fast det regnar och stormar så ska jag även ut på en härlig ridtur i regnet. Så mysigt :)


kyssi, änltigen på benen och drar sig till skolan. hon är bättre än världen.

Annars har jag en bra dag, pigg och glad med en Snordi bredvid mig. Hon är fan översöt, melikemelike. Alla ska ha en vän som snordi, jag lovar att ni hade mått toppen då. Hon är verkligen den som alltid får en att skratta och le, läs bara inlägget "hallå världen" som hon skrev till mig igår. Hon kan konsten att få alla att må bra, alla att skratta, le och hon får mig att gå upp på morgen. Så mycket trevligare allt har blivit sen hon flyttade upp till mig. Hon är bra. ily :* - alltidvi?
Frida, bästa kompis. Behövs det egenltigen sägas mer? Hon är den bästa någonsin och kommer alltid förbli min nummer ett. Så länge hon inte lämnar mig vill säga. Alla tårar hon tårkar, alla skratt och gett mig, alla peppande ord hon har sagt som ännu idag inspirerar mig. Hon är grymt bra på allt och en förebild för många, för mig iallafall. Du får mig att må bra, kommer över saker och fortsätta le fast det är tufft. ily, lämna mig inte.
Bellski, vad ska man säga. Det mesta har jag skrivit till de två andra men du är ändå den med mest minnen. Sen vi sågs första gången hos ingalill (dagmamman) så har vi varit oskiljbara. Man vet alltid att vi finns där för varandra och jag vill aldrig mista dig. Jag har inte råd att mista dig. Det är inte ofta jag mår dåligt när jag är med dig, alltid gör vi något kul. Strandtennis, Tunisien, Kareoke, Badminton, Sola, Bada, Promenader. Du är oslagbar, och bäst. ily :* - lämna mig aldrig?

Kommentarer
Postat av: Johnna

Alltid vi! <3

2009-05-06 @ 13:08:02
URL: http://PrettyRosalie.devote.se
Postat av: frida

jag kommer aldrig att lämna dig emmy. du är bäst

2009-05-06 @ 20:07:03
URL: http://svenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0