hälsningsfras nr 1

Godmorgon, hälsningsfras nr 1 vid den här tiden. Klockan är halv åtta, jag ska pallra mig ner till duschen så man ser lite fräsch ut idag. Annars hoppas jag på en härlig dag, mycket skratt, många hälsningar och härliga medarbetare.
Jag loggar in när jag kommit hem och slutat och sånt, då är jag nog dock på Bolle.
Jag hoppas alla får en bra dag, mitt korta inlägg slutar här och mitt leende vaknar när solen skiner in genom fönstret. Ta vara på en dag om denna, helt underbar ju.
mitt liv är bra, lite små besvikelser, tårar, krossade världar. Men det är sån liten del, så det skiter vi i och tar nya tag.

jag vet att ni är avundsjuka på mig snygga piké tröja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0