håll tummarna.

Jag vet inte var jag ska börja berätta om, det har hänt mycket sen sist.
I torsdags var det jobb. Efter det vaxade jag benen så jag äntligen kan gå barbent igen, och strax efter det stack jag in till malmö för att umgås med Pappi under kvällen. Väldigt mysigt, och jag hatar att det går så långt mellan gångerna som han och jag ses. Jag måste verkligen bättra mig för detta kommer inte hålla. Hans lägenhet är iallafall riktigt fet, precis vid Fridhemstorget och det tar ingen tid att varken ta sig till stan eller ribban/standen. i love it. Jag kommer bo där i sommar, helt jävla underbart. mums. Men iallafall.. Idag vaknade jag av mig själv, gick upp käkade frukost, fixade till mig, packade för att sticka till bussen för att möta J. Vi hade en heldag på stan, shoppade en bikini, en tröja och ett par byxor. Jag ska nog in i helgen för att klippa mig och kan hända att jag handlar lite. Ska först räkna mina pengar och se hur jag ligger till. J shoppade också, dock mer än mig. Minns inte allt, men det var bla bikini, jeans, tröja, kjol, leggings. Alla hennes köp var ljuvliga.
Klantig som jag är har jag skjälvklart slarvat bort kameran och har därför inga bilder som är mina egna på sakerna jag köpt. I och med att jag sitter hos mamms finns det en sannolikhet att kameran ligger hemma hos mig, håll tummarna imorgon när jag åker hem.
Imorgon är det jobbdags, nu är det inte längre med hästar eller på skolan utan med mitt sommarjobb. Tosselilla. Antingen så går det kalas eller så går det åt helvete. Vi får väl se. Mina kläder som jag ska ha är vidriga, ni ska få se bild så fort jag har kameran och lite tid.
Min lediga tid har varit bra, lite besvikelser, lite ledsna ögon, lite onda ögat. Men mest skratt och trevligt.
Ett långt inlägg, fölåt.
Sov gott sockerbitar, och dröm om snyggingar som ni dregglar över.

den är finare på.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Om den är finare på så tror jag man dör av att se dig, den va ju helt underbar, var köpte du den<3

2009-05-23 @ 13:19:33
URL: http://emmaanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0