alla skratt.

Solen står mitt på himlen, jag har nyss kommit in efter min underbara solplats utan någon blåst alls. Hoppas på att man fått lite färg iallafall. Det är med sorg jag går in för att byta kläder då jag börjar jobba klockan 3. Men nu är det sommar på hög nivå, man längtar till helgen/inte jobb-dagar och allt är helt jättebra. Här sitter jag och tänker på förra årets sommar som var ruskigt bra. Kommer verkligen denhär sommaren bli bättre? Jag hoppas med hela mitt hjärta, och som det ser ut nu så lär det blir en riktigt bra sommar. Nu är det bara träning innan som gäller, och jag hoppas min kropp kommer nå det resultat som jag vill. Det hade varit toppen på allt. Därför jobbar jag, man rör sig och ja.
Lite halvflummit inlägg, men ack vad jag längtar till sommaren.

(förra sommaren, alla minnen, alla festligheter, alla skratt, alla utflyckter, alla träningar, allt åkande, all shopping, all solning)

Kommentarer
Postat av: EMMA

Du är smal, jag är tjock, du behöver inte träna. Bara så du vet :]<33

2009-05-20 @ 15:32:54
URL: http://emmaanord.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du, var tror du Johannas überstora jeans kommer infrån, mig, okej jag är inte så tjock längre men dom har passat mig en gång. hahah onda ögat mot alla djurgårdare<3:)

2009-05-20 @ 22:20:04
URL: http://emmaanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0