peppad.

sådär, nu har jag suttit och sett film, skrattat, snackat och ätit sjuka mängder med godis med mina små söta flickor. Olivias härliga musik pumpas i högtalaren, medan Fanny sitter och skrattar massor åt jag vet inte vad och på tven är det big brother. det äts, och äts och äts ännu mer.

Imorgon är det ridning, snabb packning, åka till ystad, käka middag, hämta johanna och cecilia på stationen, fixa till mig, folk kommer, fixa till mig mer och sen blire förkrök hos mig. Sjukt trevlig kväll ska det bli imorgon, bussen går halv nio och sen fest med sisådär 600 pers. Gudja, det älskas. Jag är pepp som fan, redo och ingen kan sabba.
imorgon kommer bli svår att slå. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0