längta till vår älskade sommar

Morgonen bestod av matte i en timme, nu har jag kommit hem, ska springa ut och sola den halvtimmen som jag hinner sen ska jag ner till skolan och ha svenska. J är sjuk idag, B åkte inatt. Är det en sörjedag? -ja det är det. Men det är sol, sol sol, jag ska sola i min bikini och jag vet att ni alla är avundsjuka. hihihi, jag älskar sommaren. När skolan är över kommer ett riktigt sommarinlägg på bloggen. Jag kan garantera att alla kommer längta till vår älskade sommar fylld med fester, stranddagar, pickninckar, bruna ben, sandaler och allt annat som hör till sommaren.
Puss på er.

schteek.


Kommentarer
Postat av: Möllis

Emmy, du är grym ;D

2009-06-02 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0