snygg grabb sökes.

J är hemma, hon är sjuk och jag saknar henne äckligt mycket. Men vi pratar på datorn. Jag mår illa idag igen, som fan. Jag är trött på att må ill nu, riktigt irriterande. Men J livar upp mig. Vi kom även fram till vad som saknas i mitt liv, en snygg grabb. därför skriver jag såhär; snygg grabb sökes. hihi.
Men om jag nu saknar något i livet för att få mig att känna mig hel, och 100% lycklig. Kompisar har jag, träning har jag, nyttig mat har jag, kläder har jag, familj har jag, häst har jag. det enda jag inte har är kille. Men sedan puttar jag iväg varje kille som gör ett tappert försök att komma nära, likaså varje kille som jag börjar tycka om. Jag dissar dom innan dom dissar mig. Det värsta är att jag inte själv tänker på det. Jag tänker, jag vill inte ha honom, jag vill inte ha honom heller, och inte honom heller. Den jag vill ha, vill jag på något konstigt sätt inte heller ha. Detta är väldrigt invecklat som ni märker.
Jag ville mest säga att jag har kommit på vad som saknas i livet, nu ska jag arbeta därifrån.
stötta mig, jag vågar inte göra detta på egen hand.


ge mig vem, ge mig vad..
ge mig allt jag vill ha.
(min ihopsättning av låttexter (y )

ni är konstiga. en dag är ni astrevliga och man lever själv på moln, nästa dag pratar ni inte med en. Vad är det du vill? säg det istället, för att leva i ovisshet är så fruktansvärt kämpigt att du inte borde låta mig genomlida det någotmer.

Kommentarer
Postat av: Emmie

jag saknar dig.

2009-06-04 @ 13:00:28
URL: http://lifeofle.blogg.se/
Postat av: EMMA

ge mig chips :]<3

2009-06-06 @ 00:32:17
URL: http://emmaanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0