möta ett ögongodis.

hihi, jag behöver inte stressa. Idag är min mamms så snäll så hon kör mig. big love to her. Så nu kan jag sitta och blogga ordentligt för en gångsskull.
Gårdagen var riktigt bra, fylld med skratt, förväntningar, lycka, förvånande och en farlig massa längtande. Någon snygg kille satt inte fel heller, även fast att det inte är dem som jag fokuserar på så är det alltid kul att möta ett ögongodis här och där. hihi.
Snart är det Hultsfred, jag kan inte förstå. Jag har längtat som en gnu i ungefär ett halvår och igår morse bestäldes biljetterna. Jag har inte fått in det ännu. Jag ska till hultsfred med Fanny, Isa, Sofie och Felisia. Det är ju helt underbart, lite dåligt samvete att jag fick ställa in jobbet de dagarna, men vatusan.
Kysse är bäst, fyattans vad hon fick mig att skratta igår på msn konversationen.

Visst är hon bra? hihi, henne ska jag upp till i sommar, och den snygga tjejen ska faktiskt komma och bo hos mig också. Känns ganka mäktigt att sveriges snyggaste flicka kommer hem till mig. Ja, ni har rätt, jag är jävligt stolt.
Ikväll eller imorgon bär det av till malmö, ny lön är insatt på kontot och lite nya kläder i garderoben skulle ta mig tusan inte alls sitta fel. I malmö ska jag iallafall träffa både Elise och Bells vilket är helt underbart just för att jag saknar dem så jag spricker.
Och nu har de flesta slutat läsa på min text som inte betyder någonting alls.
Men stalkers, de är så många, de är odrägliga. STALKERS, försvinn? :)
nu ska jag sluta uttråka er. puss.

jag bjuder på skabb-bild.

Kommentarer
Postat av: Kysse

du är så fin snäckan <3

2009-06-26 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0