Första dagen ...

Första dagen ledig på sommarlovet om jag inte räknar med helgerna. Riktigt skönt. Dagen har varit solig och varm och därför har jag solat ett ganska bra tag. Jag har även ridit två pållar, varmt var det men bra gick det också. Senare på eftermiddagen städade jag garderoben men slängde inte mycket alls -.-, och nu håller jag på att sortera mina skor men det blir jag inte klar med idag. Framåt kvällen gick jag och E ut, hon ville fota och jag tackar aldrig nej till att vara med på bild. Detta slutade med att jag tog en dusch, fixade till mig och sedan stack jag och E ut för att fota. Jag hoppas att bilderna blir bra och jag delar dem med er imorgon.
Imorgon ska jag upp extra tidigt för att boka biljett till Hultsfred, allting är klart nu. Känns skönt. I åker bil upp medan jag och F tar festivalbussen vilket jag tror kan bli ganska skoj. Vi tar bussen från malmö och sover hos Papps kvällen innan. Längtar jag - Ja, det gör jag.
Nu ska jag snart försöka sova, men jag är så uppspelt så det tar nog sitt lilla tag.
bilder kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0