lilla powerpuff-F

Dagen slutade bättre än vad den började om ni läser mitt deprimerande inlägg från imorse. Det har regnat, och regnat och vi har cyklat i regn. Som tur är har vi fått se film på de flesta lektionerna, eller så har vi grävt i leran med våra vantar efter grimmor. (bilder kommer).
Från en sak till en annan så kan jag inte biologin tills imorgon, attans bananer. Men lite plugg idag, och lite imorgon så löser det sig väl -.-, F sover hos mig idag igen, fett mysigt. Då kan vi ha rummet släkt utan några lampor, för då skyddar lilla powerpuff-F mig. wiie, tjuvarna kan bara drömma om att komma in i mitt rum, mohaha. Jag känner makten. tihi. J har inte kommt idag heller, ganska segt. Men det finns folk som livar upp mina dagar ändå.
Kvällen har mest gått åt till packning. Jag vill inte packa, jag hatar att packa. Jag ser sakta hur min bokhylla blir tom på saker, och mina väggar är helt kala i vitt. Det är inte alls kul, att lämna allt och alla. Om någon dag när jag har tid kommer bilder från nästan hela första året på Bollerups naturbruksgymnasie.
Nu ska jag läsa igenom biologin, sen ska jag sova bredvid F så sött.
Tack S för en övertrevlig dag, grimm-grävande, lera, glatt humör och regn.
Tack F för mysiga kvällar, mycket snack, skratt i mängder och lättroad humor.


packapackapacka. yesyeses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0