tankarna är överallt.

Idag är jag ledig till ett, men klockan ringde ändå redan sju i morse. Då var det upp och hoppa för både mig och F, städa stallet och sånt. Inte särskillt kul alls, speciellt inte klockan halv åtta på morgonen. Jag kom in igen vid nio, mamms anlände då och sedan dess har jag packat. Nu har jag bara skolböcker, papper, smink, plattång, kläder till imorgon, ridkläder, parfym och sånt kvar här. Det vill säga att rum fyra på Söderåkra är nästan helt tomt på saker. För övrigt sitter jag och skriver på mitt avelsarbete om den lilla söta pållen Sunshine. Det går bra faktiskt, trots att magen kurrar och tankarna är överallt förutom på arbetet som jag sitter med.
Ikväll åker pållen hem och imorgon åker jag hem. Fest på kvällen, träffa folk, sommarlov, allmänt mysigt.
Nu ska jag fortsätta med mitt arbete så jag blir klar.
puss.


har jag tabbat mig riktigt eller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0